Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > "Transmission Fault, Traction Reduced"
Post Reply  Down to end
Page 5 of 6 <123456>
Print this entire topic · 
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

Poate ma ajuta Alex cu sigurantele....

Post #239260 28th Oct 2014 10:48 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

In manual le gasesti... http://www.freel2.com/forum/topic10621.html

F3 de la picioarele pasagerului - partea de logica.
F25, F26 de la motor - partea de putere.

 

Post #239263 28th Oct 2014 10:57 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

Multam mult

Post #239267 28th Oct 2014 11:09 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

http://www.borgwarner.com/en/Haldex-AWD/pr...-Gen4.aspx

site-ul producatorului....poate ne ajuta cu ceva...
http://www.freel2.com/forum/topic17840-15.html.....se pare ca au avut aceeasi problema,remediul la ultimul patit a fost golirea si reumplerea haldex-ului respectind in tocmai pasii dati de producator/LR.se pare ca daca nu se urmeaza pasii intocmai,e posibil sa fie unele probleme....


Last edited by cata26bcn on 28th Oct 2014 5:22 pm. Edited 1 time in total

Post #239315 28th Oct 2014 4:53 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

Am incercat sa scot siguranta de la abs dar masina nu mai porneste, la fel si la srs. Cred ca am epuizat toate variantele. O sa incerc sa gasesc un haldex , sa - l schimb cu totul.Am primit o oferta de land atelier pentru un haldex fara ecu si pompa la 2000 lei. Cred ca o sa-l iau .

Post #239316 28th Oct 2014 5:00 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

mai incearca ultima varianta,golirea lui si umplerea "asa cum scrie la carte"....poate cine stie,ai noroc.
Fara sigurantele de la ABS masina nu porneste deloc??sau nu porteste in modul Push to Start???mai ai posibilitatea ca in cazul in care sint probleme sa poti porni masina la fel ca una pe cheie,atita timp cit tii apasat butonul de start sa dea la automat,adica apesi frina si ambreiajul,si tii apasat pe butonul start pina porneste.la mine cind au fost niste probleme asa am pornit-o,dupa care si-a revenit singura la Push to start.
MA gindeam sa dezactivezi SRS/Terrain response din butonul de pe consola si sa verifici ce si cum,poate atunci sa vezi si senzorii....

Post #239319 28th Oct 2014 5:39 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

Daca scot siguranta F3 din habitaclu masina porneste si se opreste imediat.E cu cutie automata.Daca scot siguranta F2 nu porneste deloc. Am incercat varianta cu dezactivat din butonul de pe consola si nu merge. De umplut ar fi a 3 a oara, chiar nu mai am chef sa mai dau bani pe ulei. Sper sa nu il schimb degeaba ca atunci chiar ca pauza

Post #239325 28th Oct 2014 6:36 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

pai daca e ulei nou nu are rost sa il schimbi,doar il dai jos si reumpli haldex-ul,nu mai schimbi uleiul ca chiar de trei ori sa schimbi uleiul e prea de tot.nu are ce sa fie daca il dai jos intr-un recipient curat si apoi il pui la loc,dar macar sa respecte pasii cum scrie la carte,poate cine stie,o fi avind aer in instalatie si de aia face asa,nu degeaba spun aia acolo sa il umplii,lasi 5 minute cu contactul pus si apoi sa scoti acea cantitate de ulei....
cit despre dezactivarea din buton,aceasta ar fi trebuit sa mearga,la mine cind ii dau pe buton imi apare mesajul "special program off"-ceva de genu,si apoi imi apare acel cerc cu masinuta ( parca) in bord,atunci ai tratiunea normala fata daca nu ma insel,nu se mai "implica" nici un program in functionarea haldex-ului,daca nu ma insel.foarte interesant de ce la tine nu vrea sa se dezactiveze.

Post #239328 28th Oct 2014 7:13 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

Am rezolvat cu haldexul. Adica a venit cel comandat de land atelier fara modulul electronic si a costat 2000 lei. A fost inlocuit si s-a rezolvat problema. Acuma mi-a ramas un modul electronic si o pompa, pe care probabil o sa le valorific sa mai scot din cheltuiala.

Post #241311 16th Nov 2014 6:31 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

deci a fost ceva mecanic sa intelegem,chiar sint curios ce ar fi putut fi defect in acel haldex......

Post #241313 16th Nov 2014 6:35 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

Se pare ca in haldex a intrat apa si ablocat acel acumulator de presiune. Eu am observat ca ramanea presiune in el si dupa ce deconectam pompa si scoteam acel solenoid de la modulul electronic, lucru care nu era normal.

Post #241318 16th Nov 2014 8:01 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

da,foarte interesant,e bine de vazut cum poate intra apa intr-un sistem de ulei aflat totusi sub presune,si destul de mare,si asta fara a da semne de pierderi ale uleiului.

Post #241319 16th Nov 2014 8:16 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

Acest haldex are si o baie de ulei care nu este sub presiune exact ca la motor, este situata aproape de diferential. Atat haldexul cat si diferentialul au in partea superioara doua stuturi pentru aerisire din care pleacadoua furtune pe sub aparatoarea aripii pana undeva in partea de sus a telescopului. Eu cand am dat haldexul jos am gasit acel furtun sarit de pe stut, probabil din cauza vitezei cu care am intrat in apa. Ebine sa le verificati si eventual sa le puneti cate un colier, ca nu au.

Post #241463 17th Nov 2014 6:11 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

mersi mult,cred ca e bine sa le verificam si sa vedem cum sint,si mai este bine sa le verificam si daca nu sint infundate,ca altfel se creeaza condens,si tot acolo ajungem,la aparitia apei in haldex.
mersi mult de info.

Post #241464 17th Nov 2014 6:15 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
cata26bcn



Member Since: 02 Oct 2012
Location: constanta
Posts: 122

Romania 

si ca sa intru si eu in rindul celor cu erori la haldex,azi m-am pricopsit si eu cu eroare de la haldex,pe diagnoza imi da pe prezent eroare de "low oil pressure"...ceva idei inainte sa ma apuc de dat banii pe pompa si alte nebunii??din cite am citi aici ar fi primul lucru de incercat un senzor ( care o fi ala?? banuiesc ca cel de presiune+temperatura) , dupa care urmeaza pompa si apoi..sper sa nu ajung pina aici.
Si inca un amanunt...uitindu-ma ca mita in calendar la programul de diagnoza,am vazut undeva ca imi arata oil temperature "-32456 grade C" ceva de domeniul fantasticului.... o fi eroare de program,sau chiar e senzorul/calculatorul de la haldex bulit???
acum m-am uitat mai bine pe print screen-urile si aacestea sint codurile de defect aparute:
RDCM- rear diff contr module - P1889-14 = oil pressure pump performance,
ATCM- all terrain contr module - U0437-94 = invalid data received from the rear diff contr module.

nu mai stiu pe unde vazusem chestia cu low oil pressure.dar astea sint codurele de eraore prezente in momentul de fata.

Post #286468 7th Jan 2016 7:48 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Post Reply  Back to top
Page 5 of 6 <123456>
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site