![]() |
|
Home · FAQ · New Posts · My Posts · PMs · Search · Members · Members Map · Calendar · Profile · Donate · Register · Log In |
![]() | Home > Romanian > Nu porneste, Freelander 2 2.2 Td4 Automatic |
![]() ![]() |
|
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4643 ![]() |
Motorina este "aspirata" din rezervor de pompa de joasa presiune aflata pe pompa de inalta. Pompa din rezervor este pentru altceva.
|
||
![]() |
|
deni28 Member Since: 09 Oct 2016 Location: VL Posts: 23 ![]() ![]() ![]() |
Salut Alex, mulțumesc mult pentru îndrumări, ai cumva foto ceva cum sa accesez/ demontez acolo, pompa de joase are și un senzor cumva pe ea? poate sa fie senzorul ala ? trebuie schwierige speciala sa desfac acolo?
|
||
![]() |
|
alex_pescaru Member Since: 12 Mar 2009 Location: RO Posts: 4643 ![]() |
Scuze pentru raspunsul intarziat.
|
||
![]() |
|
deni28 Member Since: 09 Oct 2016 Location: VL Posts: 23 ![]() ![]() ![]() |
Mulțumesc mult Alex🤗 |
||
![]() |
|
Dinu Member Since: 15 Jun 2024 Location: Slobozia Posts: 1 ![]() ![]() ![]() |
Last edited by Dinu on 3rd Feb 2025 4:37 pm. Edited 1 time in total |
||
![]() |
|
deni28 Member Since: 09 Oct 2016 Location: VL Posts: 23 ![]() ![]() ![]() |
Salut Dinu, ms pt îndrumare, dacă pornește cu Start Spray poate fi orcum axul cu came? Este posibil sa fie BCM și sa nu transmită informația corect? sa fi întrat apa? încă nu am rezolvat, am dus masina la un mecanic din lipsa de timp care la rândul lui tot din lipsa de rimp încă nu s-a apucat de ea 🙈🙈🙈 |
||
![]() |
|
deni28 Member Since: 09 Oct 2016 Location: VL Posts: 23 ![]() ![]() ![]() |
Bună dimineața, din pacate nu am rezolvat încă..am să detaliez puțin după cum urmează: Înlocuit pompa de înalte care are integrata și pompa de joase pe ea model 2007 224DT, nu pornește, Înlocuit pompa de combustibil din rezervor( demontat rezervor🙈) masina nu pornește, evident s-a făcut toată procedura de scoatere a aerului de pe instalație, motorina ajunge acum peste tot, învârte dar nu pornește..mai exista un senzor la motor jos lingă distribuție (camshaft sensor impuls generator) ce părere aveți sa fie asta? sau se poate din ECM?
|
||
![]() |
|
transilvanu Member Since: 20 Jun 2020 Location: Oradea Posts: 63 ![]() ![]() |
Sper că ai schimbat filtrul de combustibil înainte să faci alte chirurgii.
|
||
![]() |
|
deni28 Member Since: 09 Oct 2016 Location: VL Posts: 23 ![]() ![]() ![]() |
Salut,nu am rezolvat..tot nu pornește..ninge pe ea..🙈 Am înlocuit Pompa de înalte, degeaba, nu are span, da la automat nu pornește..am eroare de imobilizator cred că este electrică problema asa s-ar părea, am un backup din ecm ,ma gândesc sa-i fac immo of..nu stiu aștept păreri încă.Dupa ce am adus-o înapoi de la 3 presupuși mecanici iti dai seama cât sunt de dezamăgit... |
||
![]() |
|
deni28 Member Since: 09 Oct 2016 Location: VL Posts: 23 ![]() ![]() ![]() |
da l-am schimbat filtrul. inclusiv camshaft Position sensor. După 9 ani condusă fără probleme a data iama in ea🤣🤣🤣🙈🙈🙈 |
||
![]() |
|
transilvanu Member Since: 20 Jun 2020 Location: Oradea Posts: 63 ![]() ![]() |
Ptiu, drace! |
||
![]() |
|
bebel7 Member Since: 17 Oct 2011 Location: Timisoara Posts: 52 ![]() ![]() ![]() |
si eu am, se pare, aceeasi problema cu pornitul. invarte electromotorul, dar nu porneste. cred ca e de natura electrica. presiunea in rampa este de 280bar. a avut initial eroarea "crash input" activata. am resetat-o si nu are nici o eroare. |
||
![]() |
|
Jagracer Member Since: 22 Feb 2019 Location: east anglia Posts: 235 ![]() ![]() ![]() |
Hello, I have had a similar problem on a 2008 car. The Starter Motor Solenoid contacts have to operate correctly to tell the computer to operate the start sequence. A clue, is No Communication in the medium speed Can Bus. The Key must operate the start sequence correctly. If you have set the Crash Sensor off, it will not start, this can be the steering column, which telescopes upon a heavy impact. You need a fully charged Battery, minimum 12.8 volts, and no less than 9 volts cranking. There are three temperature sensors on the wire to the instrument panel. Inside the fuel tank wiring loom, Coolant on left of engine, and sump level sensor. I suggest you fit a Land Rover fuel filter, they also have a temperature sensor inside, connector is underneath. Suck fuel up the supply pipe, (minimum twenty five litres in the tank). then connect, when no air bubbles are seen. Check all fuses are good, behind the glove box, next to the steering column, fuse behind trim, engine bay fuse box is next area to look. Explore the wiring loom under the engine bay fuse box. Disconnect the battery, and start looking for frayed wires along the inner wing to the Radiator Fan big fuse. Undo the plastic trunking, and check each wire from fuse box to the radiator under the headlight. Three Earth points into the wing, one from gearbox to inner wing, it can break. Have you also checked that the high pressure pump is turning? The end the Camshaft is known to break off. Reset the Clock spring by turning the Steering Wheel lock to lock. Water in the rear Fuse Box can make the Can Bus fail, Orange Cables into the fuse box connections. Wiring Loom above the Prop Shaft tin cover can fray through, difficult to trace. That covers the usual areas to look. Have you added the later connection from the starter motor to the battery negative terminal, as well? good luck! |
||
![]() |
|
![]() ![]() |
|
All times are GMT + 1 Hour |
< Previous Topic | Next Topic > |
Posting Rules
|
Site Copyright © 2006-2025 Futuranet Ltd & Martin Lewis
