Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Socuri / intreruperi - freelander 2 - 2.2 disel - automata
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Print this entire topic · 
vali h



Member Since: 17 Sep 2017
Location: suceava
Posts: 8

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Whistler White
Socuri / intreruperi - freelander 2 - 2.2 disel - automata

Salutare
Am un freelander 2.2, 152 cp, hse, automata, 198 mii km
De ceva timp observ niste socuri in mers, de genul: parca te-ar trage cineva inapoi, ti-ar pune piedica
Am schimbat grupul de valve, uleiul, a mers bine 2 zile, a inceput sa faca la fel
Alte simptome: in drive se opreste motorul, a dat soc si pe pilot automat la 120 km / h, a dat soc/intrerupere si in p, tinand-o la 1800 turatii
Toata lumea zice ca ar fi de la cutie. Eu am un feeling ca nu ar fi de la cutie
Ma puteti ajuta cu o parere?

Post #331366 17th Sep 2017 4:37 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: Constanta
Posts: 4102

Romania 2009 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Daca a intrerupt si in P, nu e de la cutie.
O citire a erorilor de la motor ar fi concludenta, dar parerea mea e ca e de la senzorul de pozitie a arborelui cotit.
E acel senzor de langa fulia de la motor pe care paseste cureaua de accesorii.
Il poti vedea stand in dreptul rotii din dreapta fata si uitandu-te in jos spre fulia de la motor. O sa-i vezi firele de la mufa, inspre partea din spate a motorului.
Eventual suie masina pe cric, scoate roata din dreapta fata si scoate si verifica mufa si senzorul pentru oxidare la pini.

Si mie imi face la fel din cand in cand, foarte rar ce e drept, ba chiar cateodata nu vrea sa porneasca.
Cu un bat mai lung care-l port prin portbagaj mai misc, atunci cand face, de firele de la mufa si o ia/porneste.
Daca citesc atunci erorile, la motor spune clar ca e problema e de la acel senzor.
De lene am tot amanat reparatia... Embarassed Embarassed Laughing Laughing

Apare de destule ori aceasta problema la motorul asta, se pare din cauza pozitiei expuse la apa aruncata de roata dreapta.

 Roads? Where we're going we don't need roads... Go beyond !

Post #331374 17th Sep 2017 7:52 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
vali h



Member Since: 17 Sep 2017
Location: suceava
Posts: 8

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Whistler White

Multumesc
Sa dea Dumnezeu sa fie asa.
Daca e asa. Am schimbat oricum degeaba grupul de valve 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Mai se opreste motorul de exemplu la semafor in drive!
O dau in P, porneste inapoi
Mama ma-sii. Maine dimineata caut si eu un bat si-i dau pe acolo
Ms mult
Te anunt ce si cum Smile

Post #331378 17th Sep 2017 8:17 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
vali h



Member Since: 17 Sep 2017
Location: suceava
Posts: 8

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Whistler White

Salut Alex_Pescaru
I-am "tras" aseara doua bete peste firele alea
Am facut dimineata vreo 40-50 km cu ea
Merge brici
Sper sa fie vb de acel senzor. Am sa ma duc la cineva si dau roata jos, sa se uite la senzor
Daca am timp, conform schitei tale trimise, se schimba doar acel CKP Sensor sau si Sensor target ring?
Multumesc

Post #331413 18th Sep 2017 9:27 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: Constanta
Posts: 4102

Romania 2009 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Nu te baga la target ring ca strici avansul static al distributiei. Target ring-ul nu prea se strica...
Target ring-ul este in spatele fuliei pentru cureaua de accesorii, iar acea fulie tine presat si fix in pozitie si pinionul mic al distributiei de pe arbore, care are posibilitatea de a fi miscat stanga-dreapta cu vreo +/- 15 grade.
Ca sa-l pui la loc corect trebuie sa ai scule de pus la punct distributia. Roads? Where we're going we don't need roads... Go beyond !

Post #331447 18th Sep 2017 5:45 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
vali h



Member Since: 17 Sep 2017
Location: suceava
Posts: 8

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Whistler White

Ok
Merci
Am curatat mufa
Nu mai intrerupe
Sper sa fie ok
Multumesc

Post #331448 18th Sep 2017 5:48 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: Constanta
Posts: 4102

Romania 2009 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

De curiozitate ca poate-mi fac curaj si ma apuc si eu... Very Happy
Parea sa fie murdara inauntru? Isi facea bine treaba acea garnitura de la mufa? Sau oxidat vreun pin? Roads? Where we're going we don't need roads... Go beyond !

Post #331449 18th Sep 2017 5:50 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
vali h



Member Since: 17 Sep 2017
Location: suceava
Posts: 8

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Whistler White

Parea sa fie oxidat un pin de la "mufa mama", in rest, multa mizerie in zona.

Post #331450 18th Sep 2017 5:52 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
vali h



Member Since: 17 Sep 2017
Location: suceava
Posts: 8

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Whistler White

Mufa, avea intradevar o garnitura albastra, care era putin indoita, posibil pe acolo sa intre apa/mizerie, etc

Post #331451 18th Sep 2017 5:53 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 190

Romania 

Verifica si furtunele de la intercooler. Eu am descoperit ca este fisurat si de aia parca la schimbarea treptelor apărea ca o frna de motor. Apropo știe cineva cum ce trebuie demontat pentru a se desface colierul de pe furtunul lung din partea dreapta care vine la radiator? Pare destul de ascuns.

Post #333851 25th Oct 2017 9:03 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
BogdanBotis



Member Since: 21 Mar 2019
Location: Cluj-Napoca
Posts: 2

Romania 2009 Freelander 2 TD4 HSE Auto Aintree Green

Am și eu aceeași problema...s-a rezolvat de la mufa aia într-un final!?


Salut, am ceva problema dubioasă la Freelander 2, diesel 150 HP , 2009, cutie automata și nu mai știu cum să-i dau de capăt......

In mers apar niste smucituri bruște că și cum s-ar inneca motorul iar mai rar când apas frana să mă opresc de exemplu la semafor moare motorul cu toate că eu sunt in D ,(drive)

I-am făcut schimburile complet, am schimbat clapeta de accelerație, am schimbat uleiul in cutia de viteze.....erori nu are

​​​​​​​Dacă aveți vreo ideea sau o recomandare de mecanic in zona Cluj Napoca vă mulțumesc foarte frumos

Post #368750 21st Mar 2019 2:54 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
vali h



Member Since: 17 Sep 2017
Location: suceava
Posts: 8

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Whistler White

Salut.
Da, s-a rezolvat problema. Nu mai am probleme de 1 an de zile. Aceleasi simptome le avea si masina mea. Daca ai timp, da jos roata dreapta fatza, si ai sa vezi mufa, si cureti pinii aia. Sper sa fie asta.

Post #368789 22nd Mar 2019 7:41 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 1 of 1
All times are GMT + 1 Hour

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2019 Futuranet Ltd & Martin Lewis


Switch to Mobile site