Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Probleme la motor sau altceva ?
Post Reply  Down to end
Page 5 of 5 <12345
Print this entire topic · 
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Acel disc nu se schimba decat daca ai probleme cu pornirea motorului / senzorul de pozitie de la arbore. Este un disc cu poli magnetici.
Mare grija daca se schimba fulia.
In mod normal ar trebui blocate arborele cotit si axele cu came in pozitie.
Fulia este stransa in pozitie peste acel disc de care vorbesti, dar acel disc preseaza si tine in pozitie roata dintata care antreneaza cureaua de distributie. Acea roata dintata se poate misca stanga / dreapta pe un sector de cateva grade. Asta pentru a putea regla avansul distributiei.

Post #290521 15th Feb 2016 8:23 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
johnny_22_83



Member Since: 05 Dec 2010
Location: bucuresti
Posts: 182

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Sumatra Black

Intr-un final am ajuns la service (altul decat cel care a facut constatarea initiala).
Si.....surpriza (alta)
Se pare ca achizitionasem toate piesele (fulie vibrochen, rola intinzatoare si curea anexe)....cu exceptia celei care, de fapt, nu functiona (rola de la alternator). Cumva, acea rola se pare ca se blocheaza si forteaza fulia vibrochenului si rola intinzatoare.
Una peste alta, am schimbat rola alternatorului, iar acum masina merge din nou bine (fara zgomote sau vibratii ciudate).
Apropo, masina are 110.000 km, dar se pare ca acea curea de la anexe e intr-o stare foarte buna (cumva, destul de rezistenta in comparatie cu altele).
Nu-mi mai ramane decat sa returnez piesele achizitionate si......sa urez de bine celor 2 mecanici care s-au uitat prima data la masina si au dat verdictul gresit (dar foarte siguri pe ei).

Post #291899 28th Feb 2016 12:58 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
atlas



Member Since: 27 Jul 2012
Location: Timisoara
Posts: 207

Romania 2007 Freelander 2 TD4 HSE Manual Tambora Flame

De obicei se schimba toate piesele o data, chiar daca numai una este defecta, pentru ca, datorita uzurii, peste putin timp o sa cada o alta piesa din ansamblu. La fel se procedeaza si atunci cand se inlocuieste distributia: se schimba toate rolele, cureaua si pompa de apa.

Post #291996 28th Feb 2016 8:03 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
DareDevil



Member Since: 08 Dec 2013
Location: Bucharest
Posts: 25

Romania 2009 Freelander 2 TD4 SE Manual Santorini Black

alex_pescaru wrote:
DareDevil, acum am vazut postul tau....
Cumva este vorba de un baiat care a lucrat/lucreaza la LR? Deoarece este un baiat cu numele asta care lucreaza/lucra la LR si este tare priceput si cumsecade.
Si de aceea poate stia ca este un buletin de service, SSM70858, care adreseaza exact problema asta a clipsului de la bratul turbo care poate sa sara.



Scuze de intarziere. Nu am reusit sa mai intru online de ceva timp. Se pare ca ai primit insa raspunsul. Personal nu stiu, nu l-am intrebat. O sa am o discutie mai lunga cu el in 3 saptamani cand ajung acasa si trebuie sa aranjez si masina sotiei. "Acela care ar respecta intocmai toate regulile de prudenta invatate, ar ramane in mod practic condamnat la inactivitate" Lionel Terray

Post #292725 6th Mar 2016 8:30 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 5 of 5 <12345
All times are GMT + 1 Hour

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site