Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Probleme tehnice
Post Reply  Down to end
Page 4 of 8 <12345678>
Print this entire topic · 
sandelgrasu



Member Since: 21 Nov 2014
Location: Hatfield
Posts: 13

2007 LR2 TD4 HSE Auto Baltic Blue

Buna ,de abia am cumparat Freelander ul si a trebuit sa schimb IRD unit sau front Diff ,transmission box ,la 180.000 km avea un huruit la viteza mica ,am gasit joc mare si scurgere de ulei la flansa de la cardan .

Post #241950 21st Nov 2014 3:59 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
vlad



Member Since: 03 Dec 2014
Location: europe
Posts: 7

Buna

Nu cunosc multe despre Freelander 2 , de aceea va intreb ce rol are furtunasul din foto. Cand masina functioneaza, ies gaze arse, banuiesc ca e ceva in legatura cu turbo, egr.
Am pus foto in gallery nu stiu sa o pun aici
Multumesc

Post #243807 6th Dec 2014 12:48 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Furtunasul ala trebuia sa fie bagat in acel tub cu colier din fata lui care duce in galeria de admisie.
Este furtunul care recircula/introduce gazele din carterul motorului inapoi in admisie pentru a fi arse.

http://en.wikipedia.org/wiki/Crankcase_ventilation_system

Post #243813 6th Dec 2014 2:06 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
vlad



Member Since: 03 Dec 2014
Location: europe
Posts: 7

Am inteles, cu cat fum mai mult pe acel furtunas cu atat motor mai uzat.
LA FREELANDER 1 TD4 exista filtru epurator pentru acele gaze .
Aici intra direct in admisie ? Probabil ca partea de plastic e chiar valva PVC .

Post #243823 6th Dec 2014 3:51 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Exista si aici separator de ulei.
Si da, aceea este valva PCV.
Vezi mai jos sistemul.

Click image to enlarge

Post #243839 6th Dec 2014 7:14 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
vlad



Member Since: 03 Dec 2014
Location: europe
Posts: 7

Buna

Da separatorul de ulei e un fel de "oil can" mai sofisticat .
Am pus doua foto in galerie
1. Masina ar trebui sa aiba scut ca dotare standard ? pentru ca in foto cu motorul, in dreapta jos in dreptul busonului de ulei se vede asfaltul, Nu s-a bagat nimeni dedesubt sa vada daca are scut sau nu. Lipsa scutului ar explica si rugina excesiva de la suruburi. In foto nr 2 sunt suruburile de pe cutia de viteze, Masina cred ca a circulat fara scut pe drumuri acoperite cu sare, alta explicatie nu gasesc pentru rugina si oxidarea partilor din aluminiu. Nu mi se pare normal pentru o masina din 2010 si 120k km.
Care este parerea voastra ?
Multumesc

Post #243869 6th Dec 2014 10:28 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Da are scut.
Toate au scut metalic.
Uite in topicul asta de schimb ulei cum arata: http://www.freel2.com/forum/post88146.html#88146

PS1: http://www.freel2.com/forum/topic5.html
PS2: http://www.freel2.com/forum/topic16764.html

Post #243882 6th Dec 2014 11:38 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Masina are aprox. 81500 km.

Probleme, care se pare ca apar cam pe la toate:

1. A trebuit sa schimb futunul scurt de la intrarea in galeria de admisie, inainte de clapeta. Rezolvat cu 50 RON de la dezmembrari.

2. Trebuie sa schimb si clapeta de pe admisie. Face un zgomot urat la oprire. Sigur are cativa dinti "barbieriti" la unele din angrenajele interne. Sa vedem cat ma costa si de unde o iau... Revin...

LE: Am cumparat un echivalent, Pierburg, la 565 lei.

Post #275161 8th Sep 2015 12:12 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Find al III-lea proprietar la cei 212000km pot spune ca masina a avut schimbate urmatoarele piese:
La 170000km
-schimbat furtunul de intercooler,
-schimbat kitul de ambreaj (discul de ambreaj+Rulmentul).Rulmentul a cedat repede datorita vechei volantei care nu era uniforma,deci sa cumparat volanta+alt rulment.
La 200000Km
- schimbat kitul pentru cureaua de distributie
Alte piese schimbate in intervalul acesta de km sunt:
-bielete antiruliu,pivoti,capeti de bara,burduf planetara,baterie 80A,filtru motorina,

iar alte probleme ce trebuiesc rezolvate ar fi:
-de schimbat suport rezervor(a fost indoit la contactul cu solul de catre vechi propietari) Big Cry
-de schimbat discurile si saboti de la frana spate aceasta din urma nu tine decat foarte putin
-de inlocuit parbrizul care de la o piatra a plecat crapatura,desi a fost reparat
-de inlocuit anvelopele si facut reglajul unghiului
-de facut rost de roata de rezerva
-de reparat stergatorul din spate care merge cand si cand
-de vazut pe unde curge ulei pe motor (curge de sus de pe la capacul de la epurator pana jos la turbina)
-de uns lagrele la turbina de la ventilatie in interior care scartaie
-de rezolvat cu ungerea oglinzilor exterioare
-de facut rost de bare portbagaj
-de vazut de ce nu merge instalatia de climatizare
Docamdata motorul merge bine,transmisia si cu filtru de particule sunt ok,pe la articulatii nu bate nimic,ruleaza in liniste nu se aude nici un huruit de la pe rulmenti sau alt ceva.
E masina robusta care ofera o mai mare siguranta in trafic,pot tracta rulota fara sa o simta prea mult datotrata cuplului mare,dar instabila la viraje la viteze de peste 100km/h,datorita centului de greutate aflat mai sus.
Ramane sa vad ce surprize mai apar Shocked


Last edited by Drinovan Ovidiu on 4th Apr 2016 11:42 am. Edited 1 time in total

Post #293100 9th Mar 2016 11:54 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

La schimbarea suportului de rezervor care e putin mai maricel cu vreo 5mm de joaca rezervorul in el (probabil pana i-a forma dupa cateva umpleri,ca la part nr. e acelasi) ,am avut surpriza sa constat ca filtrul de particule e "rezolvat" in sensul ca s-a ocupat cineva de el gaurindul in 3 locuri!

http://i.imgur.com/5VwEVdR.jpg

Ca e de bine,ca e de rau nu stiu! Inca nu am fost anuntat de calculator ca trebuie facuta regenerarea lui dupa un anumit numar de km! Nici nu stiu daca sa intervenit cumva in soft!? Bine ca stiu acum,ca sa nu o mai tin asa mult in turatii 2500-3000 la drum drept!
Noul suport:

http://i.imgur.com/NkTJ9AE.jpg

respectiv vechiul:

http://i.imgur.com/tXe3MfY.jpg?1

care pentru al monta a trebuit data jos toba,desfacut cardanul inainte de haldex,scos cablurile de la frana de maina,desfacut cele 2 suruburi din fata de la cadrul ce tine haldexul o munca de vreo 5ore.
Roata de rezerva:

http://i.imgur.com/dSZztSZ.jpg

Ca cea primita era prea mare!
Am schimbat si toate piulitele de la roti cu altele mai bune avand si cele de antifurt:

http://i.imgur.com/Sqxc4lc.jpg

Docamdata discurile de pe spate nu le voi schimba,desi au o uzura de vreo 3mm pot spune ca placutele pe disc lucra bine ,iar inauntru la saboti e dezastru,avand uzura mare si locul unde calca este neuniform din cauza ruginei(frana de mana prinzand foarte slab chiar si dupa interventie):

http://i.imgur.com/bcJlJ6J.jpg

http://i.imgur.com/irP6IMu.jpg

Parghia care cauzeaza probleme ramanand blocata,daca este neunsa si ajunge apa!

http://i.imgur.com/LNkut6v.jpg

Dispozitivul de reglaj al sabotilor la care se poate ajunge cu o surubelnita prin orificiul acela unde e pus un dop de plastic negru:

http://i.imgur.com/rndidy0.jpg

http://i.imgur.com/Umbkbew.jpg

Dupa curatarea si deblocatea acestuia:

http://i.imgur.com/6tjyINs.jpg

La parbriz am reusit sa-i opresc provizoriu crapatura facndu-i o gaura inaintea ei cu un burghiu de sticla!

La stergator problema era o perie intepenita!

Persista problema legata de scadrea in turatie(pana la 500rot/min) la luarea piciorului de pe acceleratie si apoi franare!Nu tot timpul! Cand si cand!


Last edited by Drinovan Ovidiu on 28th Sep 2017 7:54 am. Edited 4 times in total

Post #294763 26th Mar 2016 11:11 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Daca e gaurit DPF-ul, sigur e modificat si softul.
Iar scaderea turatiei poate sa fie in legatura cu softul modificat.

Post #295035 30th Mar 2016 12:40 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Da!Din cate am discutat cu ultimul propietar s-ar putea sa fie schimbat, ca el nu a avut pobleme de genul sa-i ceara o regenerare fortata a filtului!
Ce e dubios e ca calculatorul imi arata mai tot timpul un consum de 8,5l si doar am circulat cu ea si afara si in oras! O singura data mi-a aratat 8,4l cand am mers vreo 60 de km pe autostrada cu 90km/h!
Cu clima asa dupa o prima constatare si ce am mai discutat cu vechilul propietar ar fi o sacapare de agent de racire pe undeva! An de an ar trebui incarcata! Acuma ce banuiesc eu e conexiunea cu furtunele de la condensor care probabil ar fi fost desfacute la schimbarea ambreajului!?

Post #295832 8th Apr 2016 1:09 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Trebuie sa incarci instalatia de AC cu agent de racire si substanta fluorescenta ca sa vezi pe unde pierde.

Post #295961 9th Apr 2016 8:40 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Nu sa mai verificat etanseitatea,ci doar s-a umplut,deoarece aparatul nu a aratat ca ar fi pierderi! Asa ca docamdata merge,avand o temperatura de iesire la ventilatie de 13ºC,cand afara erau vreo 20ºC!

Post #295973 10th Apr 2016 5:12 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green
Defecte aparute la masina de-a lungul utilizarii

Daca doriti sa treceti defectele intalnite la masina dumneavoastra de-a lungul timpului o puteti face aici,eventual cum s-au rezolvat!

Post #330407 4th Sep 2017 1:31 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Post Reply  Back to top
Page 4 of 8 <12345678>
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site