Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Probleme tehnice
Post Reply  Down to end
Page 1 of 8 12345678>
Print this entire topic · 
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Probleme tehnice

Daca ati avut probleme tehnice, poate ne impartasiti din ele si noua, impreuna cu rezolvarile lor.

Voi incepe cu problemele cu care m-am confruntat eu din Martie 2009 de cand am masina:
Technical problems since March 2009 (since new):

1. La aprox. 16000 km, modulul Haldex defect, generand o eroare "Transmission Fault, Traction Reduced".
Rezolvata la reprezentanta, pe garantie, schimband cu totul modulul de comanda Haldex, piesa venind in 2 saptamani.
(16000 km, Haldex Module, solved on warranty, at dealer)
http://www.freel2.com/forum/post68545.html#68545

2. Aprox. 18000 km, comportare eratica a sistemului de aer conditionat, care treptat, la relanti, nu mai avea eficienta.
Era din cauza unui contact imperfect la conectorul ventilatoarelor de la radiatoare, care, nefunctionand, permiteau ca temperatura/presiunea in circuitul de freon sa creasca peste limite. Sistemele de protectie intrau in functiune si opreau compresorul de AC.
Rezolvata de mine, prin eliminare logica a posibilelor defecte.
http://www.freel2.com/forum/post67970.html#68364

3. Tocire excesiva a volanului de piele.
Nerezolvata inca, cei de la reprezentanta spunand ca este o uzura normala. Dupa un an si 20000 km, aproape jumatate din volan este cojit. Shocked
Directorul tehnic al service-ului de la Exclusiv Auto Constanta (Dl. Cosmin Apostu) mi-a promis ca in maxim o luna capata un raspuns oficial de la Land Rover, deoarece el nu poate face nimic. Asta se intampla acum 3 luni... Promptitudine si seriozitate romaneasca.
Excessive steering wheel wear
Yet unsolved, because the dealer says that it is a normal wear. After one year and 20.000 km, almost half of the wheel is worn. Shocked The technical manager of the Exclusive Auto dealer (Mr. Cosmin Apostu), here in Constanta, says that he cannot do anything, because changing the steering wheel without LR approval will left him with an unsolved expense, and in maximum a month should get an official Land Rover answer. This happened three months ago. Shocked
Typical Romanian seriousness and promptitude.

Post #71703 8th Jul 2010 9:47 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
oneamircea



Member Since: 14 Mar 2007
Location: nadlac , arad
Posts: 30

Romania 2007 Freelander 2 TD4 SE Manual Stornoway Grey

Probleme tehnice :
1. Baterie moarta. In cateva randuri am gasit masina in garaj, fara a fi uitat ceva porni, cu bateria complet descarcata dupa numai o noapte. Am reincarcat si am pornit fara probleme.
2. Usa de la portbagaj se deschide singura in timpul mersului.

Post #72136 15th Jul 2010 7:10 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Sunt multi care se plang aici ca le moare bateria dupa putin timp se stationare.
Ai incercat sa vezi care este tensiunea de incarcare a alternatorului cand functioneaza motorul?
Lasi in general luminile pe Auto?
Ai modul Bluetooth la sistemul audio si folosesti telefonul prin conexiunea Bluetooth a masinii?
Ai incercat sa mergi la dealer si sa le spui sa-ti faca toate update-urile de soft, pana la zi, la masina? Sunt cateva, iar politica LR este ceva de genul: "If a user is complaining, then do it"... Deci nu te cheama in mod special, decat daca e grav.
Iaca o parte din discutiile care puncteaza acest subiect.
https://www.freel2.com/forum/topic6156.html
https://www.freel2.com/forum/topic5640.html
https://www.freel2.com/forum/topic4791.html
https://www.freel2.com/forum/topic4881.html - baiatul e chiar din Romania.
https://www.freel2.com/forum/topic4571.html
https://www.freel2.com/forum/topic3711.html
https://www.freel2.com/forum/topic1096.html

Cat despre usa de la portbagaj, switch-ul de deschidere poate face probleme de la mizerie.
Poate in mers, de la vibratii, daca e murdara zona si el ramane usor actionat, face contact aleatoriu.
Asta daca nu este o problema mecanica cu incuietoarea.
Iata niste imagini de la un forumist care a desfacut switch-ul:
https://www.freel2.com/gallery/thumbnails.php?album=639

Post #72140 15th Jul 2010 7:52 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
oneamircea



Member Since: 14 Mar 2007
Location: nadlac , arad
Posts: 30

Romania 2007 Freelander 2 TD4 SE Manual Stornoway Grey

Multumesc pentru sfaturi, sunt utile. Cateva le-am vazut si eu.
Problema service-ului este una foarte dureroasa pentru mine.
Am cumparat masina de la Premium Auto Bucuresti. Primii 12.000 km i-am facut rapid, in 6-7 luni. Atunci a inceput "distractia". In aceea perioada nu am avut service autorizat doar in Bucuresti. Am zis: asta e !!
Dus - intors 1400 km +cazare +cost revizie = 2 zile + 2.500 ron. La revizia de la 24.000 km am cautat alta solutie si am gasit un service autorizat in Szeged, Ungaria. Nu sunt un "fan" al ungurilor dar nu am avut de ales. Rezultatul: rezolvat problema in 3 ore + 700 ron. Desi era showroom+service LANDROVER, maghiarii au uitat sa stampileze cartea de service. Nu am observat acest lucru decat in momentul in care se apropia revizia de 36.000 km. Am mers inapoi la ei si am constatat ca din cauza crizei, unitatea s-a inchis. Intre timp s-a deschis un showroom la Oradea, insa au refuzat sa-mi recunoasca revizia de unguri chiar daca am prezentat factura cu logo LANDROVER, factura pe care apareau lucrarile executate. Asa ca de la 36.000, fac service-ul cum scrie in carte dar pe la alte unitati. Am un prieten la BMW Arad ( de pe vremea lui FL I cu motor BMW) si merg acolo, dar fara prea multe investigatii pe soft sau altceva tipic FL II.

Post #72170 16th Jul 2010 6:10 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Destul de problematic, intr-adevar. Cu toate ca Romania este din EU - si ar trebui sa facem reviziile la un an sau 24000 km, conform fisei JLR 12 28 21_3E - cei din Romania impun reviziile conform ROW (Rest Of World) - la 6 luni sau 12000 km, conform fisei JLR 12 21 21_2E.
Dar nu cred ca ai avea probleme cu garantia, atata timp cat reviziile le-ai facut la service-uri autorizate si ai respectat procedurile si materialele.
S-ar putea sa "scartaie" ei, dar tine-te tare. Ei trebuie sa demonstreze ca nu ai respectat procedurile si materialele/consumabilele, nu tu. Ei comenteaza, nu tu.
Cu toate ca acum, dupa 3 ani, s-ar putea sa fi iesit masina din garantie oricum.
Cat despre resoftari/update-uri de soft, ei sunt obligati sa-ti faca update-urile, gratis, atata vreme cat este activa actiunea de resoftare. Nu ai schimbat nici un modul/ECU pe partea electrica, nu? Si totul functioneaza corect, nu?

Post #72204 16th Jul 2010 3:37 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
oneamircea



Member Since: 14 Mar 2007
Location: nadlac , arad
Posts: 30

Romania 2007 Freelander 2 TD4 SE Manual Stornoway Grey

Totul este OK. Nu s-a intervenit pe partea de soft sau hard.

Post #72251 17th Jul 2010 5:08 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
oneamircea



Member Since: 14 Mar 2007
Location: nadlac , arad
Posts: 30

Romania 2007 Freelander 2 TD4 SE Manual Stornoway Grey

Am citit pe www.freel2.com despre faptul ca multi posesori de Fl2 reclama defectiuni la ambreiaj dupa cateva mii de km. La FL1 detinut de mine anterior, am avut acest gen de problema dar vina imi apartine pentru ca am facut tot felul de "smecherii" cu masina : offroad, tractaje, etc. Rezultatul: inlocuit placa, rulment si disc. Acum, cu FL2 suflu si in iaurt, evit orice bruscare a ambreiajului, nu trag pe nimeni, si in general, nu fortez ambreiajul. Aveti probleme de acest gen cu FL2 ?

Post #77451 2nd Oct 2010 5:51 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
Mat



Member Since: 17 Jul 2007
Location: Bucharest
Posts: 11

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Tambora Flame

Salut Alex, referitor la problema ta cu volanul de piele.
Am patit acelasi lucru cu volanul masinii mele (F2 2007). Din informatiile de pe forum am aflat ca este o problema recunoscuta de Land Rover si am cerut dealer-ului inlocuirea (masina era inca in garantie). Am fost amanat cateva luni. In final au inlocuit volanul numai dupa ce am amenintat ca post-garantie nu voi mai apela la ei daca nu rezolva probema. Poate nu ar strica sa pui putina presiune pe dealer. Din pacate serviciile post-vanzare la noi nu sunt la nivelul celor de afara.

Pe de alta parte dealer-ul a inlocuit fara comentarii B-pillar uzat de frecarea cu centura de siguranta. Safety issue probabil.
Una calda, una rece Smile

Succes!

Post #78010 9th Oct 2010 9:38 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Se apropie revizia a doua si o sa le solicit (din nou) schimbarea de volan. La fel ca si prima data, ii voi ruga sa faca poze si sa le puna la dosar.

Partea proasta este ca aceasta problema, cu volanul, a fost mai evidenta la D3 decat la FL2 si de aceea a aparut un buletin de service, dar care se refera doar la D3. Service-ul a sustinut ca daca cei de la garantie nu accepta piesa (volanul) ca fiind uzata, ei vor ramane cu un volan platit si nerambursat...
Replica "a la Romania". Pentru ei e mai important buzunarul lor decat marca LR si multumirea clientului.
Acum dupa un an si jumatate, volanul are un strat de piele luat in zona in care tii mana. E chiar evidenta uzura, chiar de la distanta. Si nu sunt decat 21000 Km. La alte marci nici dupa 100000 Km nu arata asa...

Cat despre B Pillar exista un buletin de service pentru el si ca atare nu au ce comenta...

Ar mai fi:
- Radio-ul nu mai merge pe AM.
- Amplificatorul audio se opreste daca e pornit in momentul cand startezi masina.
- B-Pilars uzate un pic.
- Pielea de pe airbag este un pic ridicata in sus la partea de deasupra, dinspre bord.

Dar pentru toate astea exista buletine de service si nu cred ca as avea probleme din partea lor sa le rezolve.
Sper... Laughing Laughing Laughing

Post #78040 9th Oct 2010 11:29 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
irinel_g



Member Since: 06 Nov 2010
Location: Craiova
Posts: 213

Romania 

Ai rezolvat problema cu volanul? Daca nu iti recomand un tip din Craiova care este un adevarat artist in imbracarea volanelor in piele. Mi-a povestit ca inlocuit pielea de pe multe volane originale, dupa ce au fost schimbate in garantie.Eu am modelul S fara piele, am apelat la el si in doua ore contara sumei de 200 ron am un volan perefct imbracat intr-o piele de foarte buna calitate. Poti trimite volanul prin fan curier , ti-l rezolva si a doua zi il ai inapoi.
Daca e cineva interesat pot pune o poza.

Post #80041 7th Nov 2010 9:01 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Daca nu reusesc la dealer, acum ca este intr-o forma mult mai jalnica, cred ca asa o sa fac.
Dar cred ca inainte de asta o sa-mi iau toate masurile de precautie, ca la o eventuala confruntare ulterioara sa nu aiba ce sa comenteze... Wink
Pune poza! Very Happy

Post #80059 7th Nov 2010 11:52 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
oneamircea



Member Since: 14 Mar 2007
Location: nadlac , arad
Posts: 30

Romania 2007 Freelander 2 TD4 SE Manual Stornoway Grey

Sunt interesat si eu. Am un S care nu are volanul imbracat in piele, dar orice imbunatatire este binevenita. Pune niste fotografii !

Post #80073 8th Nov 2010 10:43 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
oneamircea



Member Since: 14 Mar 2007
Location: nadlac , arad
Posts: 30

Romania 2007 Freelander 2 TD4 SE Manual Stornoway Grey
Raport probleme tehnice/kilometri parcursi

Am observat pe forumul in lb. engleza ca sunt multi posesori care reclama probleme tehnice majore aparute la foarte putini kilometri parcursi. Binenteles ca au fost reparate in virtutea garantiei. Dar, totusi, apare un semn de intrebare. Sa incercam sa previzionam problemele tehnice care pot aparea la masina, in functie de cati km a parcurs fiecare pana la descoperirea defectiunii. Personal, am parcurs 70.000 km dar nu am avut nici o problema cu masina. Sa vedem ce ziceti voi...

Post #80077 8th Nov 2010 11:30 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
oneamircea



Member Since: 14 Mar 2007
Location: nadlac , arad
Posts: 30

Romania 2007 Freelander 2 TD4 SE Manual Stornoway Grey
Placute frana

Acum cateva zile m-am cam laudat ca nu am avut defectiuni pana la 70.000 km. Astazi, am avut surpriza sa mi se blocheze roata spate dreapta. Noroc ca nu am avut viteza. Diagnosticul :una dintre placute s-a crapat si a blocat roata la o viteza de 20-25 km/h. Interesant, nu ?! Nici macar nu am mai auzit de acest tip de defectiune.

Post #80529 12th Nov 2010 5:11 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Send e-mail Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Am auzit de asa ceva. Verifica si discul sa nu fi avut de suferit...

Post #80575 12th Nov 2010 9:54 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Post Reply  Back to top
Page 1 of 8 12345678>
All times are GMT + 1 Hour

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site