Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Probleme cheie contact?
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Print this entire topic · 
Liviu-San



Member Since: 11 Mar 2018
Location: Bucharest
Posts: 10

Romania 2009 Freelander 2 TD4 S Auto Barolo Black
Probleme cheie contact?

Va salut!

De cand a venit sezonul rece,am probleme cu pornirea masinii,in sensul ca porneste pentru o secunda si se opreste. De cand am cumparat masina,am 2 chei,una cu urme de uzura si una mai "noua". Prima data am schimbat bujiile,fara sa apara ca defecte pe tester,dar avand masina 200k,am zis sa le schimb. Evident nu erau arse,dar am eliminat o cauza. Acum,sub 0 grade,cu cheia veche a pornit masina. Am oprit-o,am bagat cheia noua si s-a oprit motorul dupa o secunda.Pus cheia veche,dupa 5 secunde am pornit masina. Mecanicul spune ca sunt simptome de nesincronizare a cheii cu imobilizatorul masinii.
Care-i treaba cu aceasta cheie? Are baterie sau acumulator in ea? Pana acum am folosit si cheia noua si nu am avut probleme...

Post #382864 17th Dec 2019 5:15 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
bebel7



Member Since: 17 Oct 2011
Location: Timisoara
Posts: 51

Romania 2008 Freelander 2 TD4 S Auto Sumatra Black

Salut.
Telecomanda are acumulator.

Post #382956 20th Dec 2019 4:24 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
p_gill



Member Since: 06 Dec 2011
Location: USA
Posts: 1218

United States 2008 Freelander 2 i6 SE Auto Tambora Flame









Post #382960 20th Dec 2019 5:21 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
p_gill



Member Since: 06 Dec 2011
Location: USA
Posts: 1218

United States 2008 Freelander 2 i6 SE Auto Tambora Flame

yes the key has a battery

da cheia are baterie


Bateria din cheie se uzează în timp și trebuie înlocuită. Carcasa din plastic va trebui tăiată și înlocuită cu o nouă carcasă din plastic. Iar bateria va trebui scoasă folosind un fier de lipit.


The battery in the key wears out over time and it needs to be replaced. The plastic case will need to be cut open and replaced with a new plastic case. And the battery will need to be removed using a soldering iron.

Post #382962 20th Dec 2019 5:26 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Bateria din telecomanda nu cred ca are treaba cu pornitul masinii.
Dupa parerea mea, masina ar trebui sa citeasca cipul din cheie chiar daca acumulatorul e uzat.

Post #383027 22nd Dec 2019 6:48 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Liviu-San



Member Since: 11 Mar 2018
Location: Bucharest
Posts: 10

Romania 2009 Freelander 2 TD4 S Auto Barolo Black

Cred ca in cazul meu,cheia nu are legatura cu pornitul masinii.Daca era din cheie, invartea electromotorul si nu pornea motorul, dar la mine porneste pret de o secunda si se opreste.Daca e cald afara,porneste la prima cheie.Am curatat mufa de la senzorul de pe vibrochen. Maine mai pun un tester,sa vedem ce erori da. Nu am check engine aprins in bord.

Post #383107 23rd Dec 2019 7:14 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
p_gill



Member Since: 06 Dec 2011
Location: USA
Posts: 1218

United States 2008 Freelander 2 i6 SE Auto Tambora Flame

things to consider

I. instead of jumping into the vehicle and pressing the brake (and clutch if you have a manual) and pressing the start button, try turning on the vehicle first to give the modules time to boot

II. Get in the vehicle (Insert the Key) but don't touch the brake or clutch, press and hold the start/stop button for 2 seconds, the radio should power on.

III. Now press the brake/clutch and press the start button again

IV. the Freel2 should start


lucruri de luat în considerare


I. În loc să sări în vehicul și să apasă frâna (și ambreiajul dacă ai manual) și să apese butonul de pornire, încearcă mai întâi să pornești vehiculul pentru a oferi modulelor timp pentru pornire

II. Intrați în vehicul (apăsați tasta), dar nu atingeți frâna sau ambreiajul, apăsați și mențineți apăsat butonul de pornire / oprire timp de 2 secunde, radioul ar trebui să se aprindă.

III. Acum apăsați frâna / ambreiajul și apăsați din nou butonul de pornire

IV. Freel2 ar trebui să înceapă

Post #383108 23rd Dec 2019 7:24 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Liviu-San



Member Since: 11 Mar 2018
Location: Bucharest
Posts: 10

Romania 2009 Freelander 2 TD4 S Auto Barolo Black

Multumesc pentru raspuns. Sunt sofer profesionist si stiu despre ce este vorba. Masina o am de 2 ani de zile si pana acum nu am avut probleme cu pornirea. Wink

Post #383109 23rd Dec 2019 7:40 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
p_gill



Member Since: 06 Dec 2011
Location: USA
Posts: 1218

United States 2008 Freelander 2 i6 SE Auto Tambora Flame

Based on your Sparkplug comment i assume that you have the 6 cylinder engine that Land Rover shared with Volvo (or the newer 2.0 Turbo)

I own two of the six cylinder 3.2 engines

2008 Land Rover LR2 3.2
2010 Volvo S80 3.2

If I leave my key docked and I hot soak the engine on my LR2 then it won't start or if it does start it will stall after a few seconds.

If your problem is related to Hot Soaking the engine I can point you to additional posts for more information.


Another possibility is the steering column lock. (it can malfunction)


Take a look at this thread for more information

https://www.freel2.com/forum/topic33546-15.html

Please let us know what you the root cause of the No start condition.



Pe baza comentariului dvs. despre Sparkplug, presupun că aveți motorul cu 6 cilindri pe care Land Rover l-a împărtășit cu Volvo (sau noul 2.0 Turbo)

Dețin două dintre cele șase cilindri 3.2 motoare

2008 Land Rover LR2 3.2
2010 Volvo S80 3.2

Dacă îmi las cheia fixată și mă înmoaie fierbinte motorul pe LR2-ul meu, atunci nu va porni sau dacă începe, se va opri după câteva secunde.

Dacă problema dvs. este legată de Înmuierea la cald a motorului, vă pot indica postări suplimentare pentru mai multe informații.


O altă posibilitate este blocarea coloanei de direcție. (se poate defecta)


Aruncați o privire la acest thread pentru mai multe informații

https://www.freel2.com/forum/topic33546-15.html

Vă rugăm să ne informați care sunteți cauza principală a condiției Fără început

Post #383112 23rd Dec 2019 7:56 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Liviu-San



Member Since: 11 Mar 2018
Location: Bucharest
Posts: 10

Romania 2009 Freelander 2 TD4 S Auto Barolo Black

Motorul este 2.2 diesel(PSA),automatic. Nu am probleme cu coloana de directie.

Post #383113 23rd Dec 2019 8:11 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
p_gill



Member Since: 06 Dec 2011
Location: USA
Posts: 1218

United States 2008 Freelander 2 i6 SE Auto Tambora Flame

You are in the right place for the Diesel Freel2 there are a lot of Diesel owners here.

I don’t read the Diesel threads very closely because I have a gasoline powered Freel2

And you problem that happens on one key and not the other is not a problem that I have heard about.


If I were in your position I would do the following


Confirm that you can get the ignition on and put the transmission in Neutral before you start the engine

To do this

1 dock the key but don’t touch the brake

2 press the start button for 2 seconds but don’t touch the brake

3 radio should turn on, instrument panel should turn on

4 press the brake and move from park to Neutral

5 press the brake and press the start button

Is the result the same for starting in Neutral as it is for starting in Park?

If you cannot get to Neutral then you have a problem with the vehicle recognizing the key fob.

Hopefully this makes sense

Let us know what you find out

Good luck

Paul

Post #383121 23rd Dec 2019 10:52 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Liviu-San



Member Since: 11 Mar 2018
Location: Bucharest
Posts: 10

Romania 2009 Freelander 2 TD4 S Auto Barolo Black

Revin cu un update. Am pus masina din nou pe tester si a dat eroare pe senzor ax came.Am schimbat senzorul si problema persista. O sa mai verific clapeta de acceleratie si sa verific cititorul de la fulia vibrochenului.

Post #383318 27th Dec 2019 7:14 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Liviu-San



Member Since: 11 Mar 2018
Location: Bucharest
Posts: 10

Romania 2009 Freelander 2 TD4 S Auto Barolo Black

Se pare ca am rezolvat problema, in sensul ca am schimbat pozitia senzorului de la axa cu came,montandu-l la maxim spre distributie si a porit motorul. Senzorul are in capatul cititorului,un fel de cioc de plastic,pe post de distantier iar gaura prin care intra surubul este ovala,permitand acestuia sa se miste pe orizontala. Multumesc pentru raspunsuri si ajutor.

Post #383350 28th Dec 2019 12:33 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Mai jos procedura, unde se vede ca pentru un senzor nou, se pozitioneaza axa de asa natura incat pinionul sa fie intr-o pozitie care sa blocheze/obtureze gaura senzorului, iar acesta se pozitioneaza in asa fel ca acel pin distantier sa fie in contact cu pinionul.
Procedura la pagina 1252 in manualul de service.

Apropo, poti sa pui o poza de detaliu cu senzorul vechi, ca sa vedem acel pin? Multumim mult!

Post #383361 28th Dec 2019 4:36 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Liviu-San



Member Since: 11 Mar 2018
Location: Bucharest
Posts: 10

Romania 2009 Freelander 2 TD4 S Auto Barolo Black

Senzorul vechi,are acel pin tocit,ceea ce ma duce cu gandul ca a mai fost schimbat de-a lungul timpului,deci nu e cel original. Ce ma intriga pe mine, este pozitia lui. Adica dupa ce a fost montat lipit de roata distributiei,la ceva timp dupa a fost repozitionat si nu inteleg de ce. Oricum am avut noroc,cand am montat senzorul,ca am nimerit pe partea metalica a rotii si nu intr-o gaura,ca probabil il reteza din start.Burghiul respectiv se foloseste tocmai ca sa verifici daca pe orificiul senzorului dai de metal sau gaura.

Post #383437 30th Dec 2019 3:00 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 1 of 1
All times are GMT

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site