Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Limp Mode
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Print this entire topic · 
Rusu



Member Since: 27 Jan 2022
Location: Bistrița
Posts: 7

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Auto Whistler White
Limp Mode

Salutare și scuzati dacă am postat greșit, nu ma pricep, scuzați! Ma puteti ajuta va rog cu o problema la mașina. Am un freelander 2, 2008, 2.2, 152 de cai automat. Mașina dintr-o data nu a mai mers mai mult de 60 și nu se tura mai mult de 2500-3000. Am dus o la mecanic, mi-a pus testerul și mi-a dat eroarea “Abatere reglare presiune de supraalimentare” cod P0299, a curățat el ceva senzori pe acolo, a șters eroarea, am mers cu ea 10-15 minute si funcționa normal, dar după acele 15 minute a apărut din nou eroarea, in bord îmi scrie putere motor scăzută, poate sterge eroarea de 10 ori, același simptome. El zice ca ar fi defect turbo, ca face prea putina presiune, doar ca nu as schimba turbo și sa nu fie asta problema..ma puteți ajuta cu un sfat, va rog? Mulțumesc!

Click image to enlarge


Click image to enlarge


Click image to enlarge


Click image to enlarge


Click image to enlarge

Post #417668 27th Jan 2022 2:36 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
lynx_lynx



Member Since: 03 Jul 2015
Location: Bucharest
Posts: 80

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Manual Aintree Green

Salut, din curiozitate, ai gasit cauza?

Post #431293 30th Mar 2023 1:07 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
transilvanu



Member Since: 20 Jun 2020
Location: Oradea
Posts: 57

Romania 

Salut!

Nu mai deschid alt topic că nu are sens. Sunt și eu în limp de câteva zile. În primă fază am eroarea "Necorelare între MAF și MAP" (P006A-00). Când pornește mașina merge OK până o turez puțin, apoi îi taie puterea. Dacă merg mai mult așa se aprinde și check engine și am și eroare pe turbină (P2263-21).
Am spălat MAF-ul cu spray pentru debitmetre dar nu s-a rezolvat nimic. Or fi scăpări de presiune pe undeva? E defect unul din cei doi senzori? Mă lasă turbo?
Oare în algoritmul de împerechere MAF-MAP temperatura exterioară este una din variabile? Că la mine e defect senzorul și am o rezistență pusă. Mie îmi arată tot 40 de grade. Mă gândeam să nu cumva să "creadă" că e vară și că se răcește prea tare rezistență din MAF și de acolo să iasă necorelarea. De fapt am eroare intermitentă și pe senzorul de temperatură ambientală (P0070-17)

Până ajunge la mecanic poate primesc și ceva păreri.

L.E. acum am văzut pe forumul englez că în majoritatea cazurilor a fost vorba de un furtun crăpat. O să mă pun să verific. Și are sens ținând cont că limpul apare pe la 2000 RPM, deci când crește presiunea pe rețea.

Post #437530 4th Dec 2023 11:46 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
lynx_lynx



Member Since: 03 Jul 2015
Location: Bucharest
Posts: 80

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Manual Aintree Green

Salut,

treaba cu furtunul crapat am patit-o si eu. La un colier de la furtunul scurt. Si asta de vreo doua ori.
Ultima data a fost ciudat. De aceasta data nu aveam nimic la tubulatura. Masina nu era la mine, era la un service, cei din service au sters eroarea, un prieten a plecat in probe si a aparut iar eroarea. Eroarea starsa, plecat iar in probe si evident, iar eroarea. Am mers la locul faptei cu laptopul pe care am instalat JLR Mongoose Pro SDD luat de pe net. Am facut diagnoza, am sters eroarea care nu a mai aparut. Asadar, cu softurile de diagnoza universale eroarea reaparea, dupa stergerea erorii cu JLR Mongoose Pro SDD s-a dres. Dar lucrurile nu s-au oprit aici. Am plecat in Delta cu barca agatata de masina- deci cu o greutate de 2-300 kg in plus. La intoarcere, iar eroare, de vreo doua ori. Nu era prea placut sa mergi pe drumul de la Babadag spre C-ta, in urcare cu 60 km/h, fara putere. Asteptam coborarile sa-mi iau avant. Din fericire nu am avut nevoie de vreun soft de diagnoza, limp mode-ul disparand la fiecare oprire a motorului, ceea ce nu-se ai intamplase pana atunci. Am dus din nou masina in service si... aveam un rulment din diferential blocat. Aveam un kit de reparatie pt diferential, pe care l-am folosit integral si de atunci nu mi-a mai intrat in limp mode nici cu barca, nici fara. Asa ca, probabil din cauza acelui rulment, calculatorul masinii primea parametri ca si cum ar fi fost sparta tubulatura turbo. Tragea dar fara putere.
Asa ca am mai gasit o cauza de intrare in limp mode... de luat in calcul Smile

Post #437537 5th Dec 2023 10:40 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
transilvanu



Member Since: 20 Jun 2020
Location: Oradea
Posts: 57

Romania 

De luat în calcul, dar la mine nu se pune. Nu imi trage spatele. Probleme la cutia de transfer pe care nu mi-a fost musai să le remediez.

Post #437549 5th Dec 2023 3:49 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
transilvanu



Member Since: 20 Jun 2020
Location: Oradea
Posts: 57

Romania 

Update: am găsit un furtun de la intercooler crăpat. Cel scurt de sus, dinspre admisie. Am mers pe principiul "follow the oil" și l-am găsit repede. Mă costă 98 de lei. Îl schimb singur.

L. E. Am rezolvat. A durat 20 de minute. A mers fără să demontez alte chestii în afară de capacul motorului. Uite și corpul delict.


Click image to enlarge

Post #437581 6th Dec 2023 7:40 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 1 of 1
All times are GMT + 1 Hour

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site