Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > STOP Masina!
Post Reply  Down to end
Page 1 of 2 12>
Print this entire topic · 
lynx_lynx



Member Since: 03 Jul 2015
Location: Bucharest
Posts: 80

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Manual Aintree Green
STOP Masina!

Freel2-ul meu mi-a facut pocinogul... Venind in dupaamiaza asta de la Mare, mi s-a oprit pur si simplu motorul pe A2. Si nu a mai pornit. Asa ca am ajuns acasa cu ea pe platforma.
Am pus SDD-ul pe ea si singura eroare este

P2562- Turbocharger boost control position sensor A circuit.
Position Error above stall timer limit for timer duration.
Asta sa imi "sperie" pornirea in halul asta? Frumos inceput de concediu Big Cry
Pfffffff...

Post #300602 12th Jun 2016 7:58 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
lynx_lynx



Member Since: 03 Jul 2015
Location: Bucharest
Posts: 80

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Manual Aintree Green

Am uitat sa spun, nici macar electromotorul nu se mai invarte.

Post #300605 12th Jun 2016 9:05 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Problema banuiesc ca e la turbina!
Posibil sa se fi lipit/blocat/intepenit aripioarele de la geometria variabila din turbina si senzorul sa detecteze ca defect/fault/eroare!
Poare reusesti sa le modifici pozitia aripioarelor cu o sarma pentru a revini la loc,astfel senzorul va sesiza pozitia lor de start !?
Posibil senzor defect sau fire intrerupte!Verifica firele pana la senzor!

Post #300840 16th Jun 2016 11:15 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Pai si de ce sa nu invarteasca electromotorul?
Daca stergi toate erorile tot nimic?

Post #300851 16th Jun 2016 2:34 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
lynx_lynx



Member Since: 03 Jul 2015
Location: Bucharest
Posts: 80

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Manual Aintree Green

Din păcate... mi s-a gripat motorul... De aia electromotorul nu putea sa se invarta. Acum am piesele pe drum... Vedem ce iese😊. Voi vedea si cu turbina ca s-a īntāmplat... Va tin la curent.

Post #300861 16th Jun 2016 6:36 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Super nasol. A facut ceva zgomote inainte sau a scos fum?
Ce piese au gasit defecte in motor?

Post #300865 16th Jun 2016 8:56 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Ai facut recent revizia?
Sunt cazuri in care, daca nu esti atent la montarea filtrului de ulei, poate sa ramana o valva usor deschisa care intoarce uleiul in baie si in felul asta motorul ramane aproape fara presiune si ulei.
Si nici nu se aprinde martorul de presiune de ulei, deoarece acesta este montat inainte de filtru si nu sesizeaza aceasta cadere de presiune...

Post #300870 16th Jun 2016 10:32 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
lynx_lynx



Member Since: 03 Jul 2015
Location: Bucharest
Posts: 80

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Manual Aintree Green

Acum aprox o luna am schimbat filtrele si uleiul. Verificam si montarea filtrului.
Nu stiu daca a scos fum. Pe la 2500 rotatii am simtit ca nu mai trage si a īnceput sa caraie ca o bicicleta lăsată pe liber. S-au aprins becurile martor din bord... Si gata

Post #300873 17th Jun 2016 7:04 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
dorumarcatoru



Member Since: 25 Jan 2013
Location: Bucharest
Posts: 174

Romania 2008 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Ceva vesti?

Post #301096 21st Jun 2016 6:24 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Chiar asa.... Cred ca ne-ai facut pe toti curiosi. Very Happy
Pacat ca motivul curiozitatii noastre este asta...

Post #301097 21st Jun 2016 7:43 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Care valva ramane intredeschisa la schimbarea filtrului de ulei si ce trebuie facut pentru a evita sa nu se ajunga in aceasta situatie?

Post #301113 21st Jun 2016 12:12 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Pe fundul carcasei pentru filtru este o valva care in mod normal este tinuta inchisa de filtru care apasa pe ea.
Cand se scoate filtrul, pe masura ce este desurubat, acea valva se deschide ca sa lase uleiul din carcasa filtrului sa curga in baie.
Etansarea se face cu un o-ring de cauciuc, care in timp se poate deteriora de la diferentele de temperatura si sub actiunea permenta a hidrocarburilor din ulei.
La instalarea unui nou filtru e bine sa se miste cu mana acea valva si sa se vada daca "agata" sau nu.

Post #301127 21st Jun 2016 3:43 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
lynx_lynx



Member Since: 03 Jul 2015
Location: Bucharest
Posts: 80

Romania 2008 Freelander 2 TD4 HSE Manual Aintree Green

Toata lumea a crezut ca problema este de la distributie. Nu. Distributia, axele cu came, partea "de deasupra" este intreaga. Problema e in chiulasa. Pistoane sparte, segmenti praf. Cand au dat jos baia de ulei si au scuturat-o un pic, facea ca un ceas vechi trantit de pamant. Era plin de ramasite de piese. Acum am comandat toate piesele in Anglia- sunt pe drum: pistoane, cuzineti, segmenti, pompa de ulei (e plesnita si aia). Curios este ca nu am sesizat vreun semn legat de presiunea scazuta a uleiului in bord pana la zgomotul de caruta. La 2-3 secunde de la mersul anormal s-a aprins martorul pentru ulei, si la alte cateva secunde dupa, s-au aprins toate becurile in bord, semn de colaps. Totul s-a petrecut foarte repede.

Si daca tot am demontat motorul, verificam si turbina.

Cam asta este... Sa vedem cum va functiona "noul" motor. Smile

Post #301154 22nd Jun 2016 8:33 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: RO
Posts: 4640

Pai si nu ati facut o "investigatie"? De la ce a pornit totul?....
Acum, ati incercat sa vedeti cat costa un motor cu totul second? Poate ieseai mai bine la bani si la ce piese iti ramaneau....

Post #301171 22nd Jun 2016 4:08 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Drinovan Ovidiu



Member Since: 04 Mar 2016
Location: Timisoara
Posts: 150

Romania 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Aintree Green

Ma tot gandesc care sa fi fost adevartul motiv?Daca era lipsa ulei in rampa se auzea un sunet ca la masina de cusut,un fel de tacanit,dar sa se sparga pistoanele (nu stim cate si pozitia I,II,III,IV sau daca acestea prezinta urme de topire) si sa de rupa segmenti probabil la cele sparte,nu imi pot da seama care ar fi cauza!
Camesile cilindrilor au scapat fara zgareturi?
Uleiul a fost corespunzator,valva de la filtrul lucra?
Ai urcat-o inainte de a se intampla prea mult in ture?
La cati km sa intamplat?

Chiuloasa este partea de sus din aluminiu in care sunt supapele si axele cu came.Partea de jos este blocul motor.

Alex,intrebare:Teoretic in admisie nu are cum sa intre ulei de la lagrul turbinei cand acesta se uzeaza,deoarece turbina este situata mai jos si admisia mai sus?Deci e posibil sa nu avem fum cand avem problema cu turbina!?

Post #301206 23rd Jun 2016 12:15 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Post Reply  Back to top
Page 1 of 2 12>
All times are GMT + 1 Hour

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site