Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Scandinavia > 72.000km (service)
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Print this entire topic · 
bjartin



Member Since: 10 Sep 2007
Location: Moved to Defender2.net.
Posts: 616

Denmark 2007 Freelander 2 TD4 HSE Manual Stornoway Grey
72.000km (service)

Har hatt bilen på 3 års service, dvs. det har gått 2,5 år. Kjørt mye siste 6 mndr.
Det samme som 24.000km service men med bremsevæskeskift i tillegg.
Jeg har fått Castrol Magmatec Pro. A1 5W-30. 5,90 liter.
Betalt 4.377 dkk.
Det tok 3 timer, bilen vasket utvendih.
Benyttet tid til å prøvekjøre Defender SVX og Defender 110 2,4L. Har et ønske om Defender, men det er så liten plass til bena. Arbeider med saken. Prøvde også Discovery4 -- en herlig bil. Prisnivået ligger for høyt for meg, men man kan jo drømme (det er snart jul).
Ønsker alle skandinaver god jul. (Eventuelle engelskmenn som leser dette ønskes også god jul). LR Freelander2 2,2 Td4 HSE manuel Stornaway Grey (Metallic) & Ebony Black Leather & Sun/Moon-roof & Bi-Xenon & Roof Rails & Tow bar & Body side rubbing strips & Cold climate pack & Privacy glass & NavTeq . Production Date: 11/5-2007 in Halewood.

Sorry, but I have changed to Defender 90 ", and I love my" tractor ".
http://www.youtube.com/bjartin

Post #52174 16th Dec 2009 9:32 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
AndyC



Member Since: 30 Nov 2007
Location: Where the snow dosen't melt when the sun is shining!
Posts: 4165

Norway 2007 Freelander 2 TD4 HSE Manual Stornoway Grey
Re: 72.000km (service)

bjartin wrote:
Har hatt bilen på 3 års service, dvs. det har gått 2,5 år. Kjørt mye siste 6 mndr.
Det samme som 24.000km service men med bremsevæskeskift i tillegg.
Jeg har fått Castrol Magmatec Pro. A1 5W-30. 5,90 liter.
Betalt 4.377 dkk.
Det tok 3 timer, bilen vasket utvendih.
Benyttet tid til å prøvekjøre Defender SVX og Defender 110 2,4L. Har et ønske om Defender, men det er så liten plass til bena. Arbeider med saken. Prøvde også Discovery4 -- en herlig bil. Prisnivået ligger for høyt for meg, men man kan jo drømme (det er snart jul).
Ønsker alle skandinaver god jul. (Eventuelle engelskmenn som leser dette ønskes også god jul).


Fikk 2 års service på min FL2 i November som kostet 6439,- nok. Mad Uten tvil at Danske service priser er betydelig billigere en det Norske prisene. Neste år, når tiden er inne for 3 års service og bilen går ut av garanti, har jeg tenkte å sjekke service prisene i Sverige. Det er en relativ kort kjøre tur ned til Uddevalla og det er også mer annet man kan kjøper samtidig til billig penger. Jeg lurer på om andre har erfaring men LR service sentere i Sverige (bra/dårlig Question ).

Har også kikket på Discovery 4 - herlig bil, men alt for dyrt i Norge og egentlig for stor for mitt behov. Om jeg vinner på Lotto, så ble det et annet sak Whistle

God Jul og Godt Nytt bjartin Thumbs Up 2007 Freelander 2 HSE TD4 Manual with Premium Pack & Moonroof.
Stornoway Grey with Ebony Black Pleather, Clear Indicators, Body Side Mouldings etc.

Post #52180 16th Dec 2009 11:11 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 1 of 1
All times are GMT + 1 Hour

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
Freel2.com RSS Feed - All Forums


Switch to Mobile site