Forum-Gallery-Shop-Sponsors

« Advertise on Freel2.com

Home > Romanian > Idle turația motorului la relanti
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Print this entire topic · 
Nilatac



Member Since: 23 Jul 2018
Location: Dublin
Posts: 6

Ireland 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Barolo Black
Idle turația motorului la relanti

Salutare freelander 2 ! Știe cineva de ce atunci când rotesc volanul acul turometrului scade sub 500 rotati ?? Aproape ca moare motorul.... ! Daca aveți vreo părere ...va rog ... ajutați-mă sa anteleg sau sa rezolv problema ! Mulțumesc !

Post #358525 11th Oct 2018 8:35 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: Constanta
Posts: 3960

Romania 2009 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Este din cauza consumului energetic pe care pompa de la servofrana o are cand rotesti volanul. Dar a scadea turatia sub 500 e prea mult.
Ai doua variante. Ori consumul energetic al pompei este foarte mare si deci este o problema cu pompa, ori este o problema cu motorul care in regim de relanti nu genereaza suficient cuplu.
1. Cum se comporta masina? "Trage" in toata gama de turatii, pornind de la relanti in sus?
2. Face asa si la rece si la cald?
3. Se aud ceva zgomote de la pompa cand rotesti volanul? Cu alte cuvinte "se vaita" pompa?
4. Ai schimbat de curand ceva la motor? Sau a facut asa de cand ai cumparat-o? Roads? Where we're going we don't need roads... Go beyond !

Post #358529 11th Oct 2018 9:00 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Nilatac



Member Since: 23 Jul 2018
Location: Dublin
Posts: 6

Ireland 2007 Freelander 2 TD4 S Manual Barolo Black

Salut ! La relanti sta perfect.. doar când sunt oprit și anvart volanul scade .. sau când ma apropi de semafor și francez brusc da sa moara ! Daca nu calc ambreiajul moare . An afara de simptomelea astea .. totul e perfect !

Post #358530 11th Oct 2018 9:25 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
alex_pescaru



Member Since: 12 Mar 2009
Location: Constanta
Posts: 3960

Romania 2009 Freelander 2 TD4 SE Auto Alaska White

Te-am mai intrebat - face si la rece si la cald la fel? A facut asa de la inceput? Filtrul de motorina este schimbat?
Intreb asta, deoarece unele filtre - hai sa le spunem, nu totdeauna originale - au o valva de recirculare a motorinei, pentru incalzirea filtrului, care daca functioneaza prost, se ajunge ca motorul sa functioneze cu o motorina foarte fierbinte, iar ECU-ul motor reduce cuplul.

Ai cumparat masina de noua? Daca nu, proprietarul precedent sau chiar tu ai facut schimbarea de distributie?
Intreb de distributie, deoarece daca arborii motorului (arborele cotit si axa cu came) nu sunt calate bine cand se schimba distributia, poate aparea o diferenta in avansul static al distributiei, care, in extremis, poate duce la aceasta manifestare. Dar asta mai bine o lasi ultima in cauzele cautate. Roads? Where we're going we don't need roads... Go beyond !

Post #358536 11th Oct 2018 10:51 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Post Reply  Back to top
Page 1 of 1
All times are GMT + 1 Hour

Jump to  
Previous Topic | Next Topic >
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Site Copyright © 2006-2018 Futuranet Ltd & Martin Lewis